راهی در پیش دارم!  

سخت یا آسانش را نمی دانم!!   

دعایم کنید دوستان ... 

سخت محتاجم! 

  

 

نظرات 8 + ارسال نظر
مریم شنبه 23 آبان 1388 ساعت 04:44 ب.ظ


سلام ...

راهت ! ،آنچه پیش روی توست
بشارت بادت که
مبارک است
رفتارش با تو مهربان باد !
گل های، گلستانش همه
شقایق و اقاقی
یاس و اطلسی و سرخ باد !

بردشت و چمنش
عطر عشق را ببوئی
بر فراز آسمانش
خورشید تابان بینی
در آغوش مهربان عشق !
چو گلی نو در گلستان روئی !

و همراهت باشد
خوشبختی ، ... امید ... شادی ... و ... و بهترین ها !

مریم
** تقدیم با احترام ،**


می دونم که خداوند در این راه پشت و پناه شماست !، چون به این یقین دارم که خدا بنده های خوبش رو هیچ وقت تنها نمیزاره ، هیچ وقت !... توکل کن به خدایی که مهربان ترینه ! اعتمادکن به خدایی که پناهش امن ترینه !

بهترین آرزوها رو دارم برای شما دوست عزیز و خوبم !
موفق باشی و سربلند وسعادتمند نازنینم ! ( لبخند )

[ بدون نام ] شنبه 23 آبان 1388 ساعت 09:40 ب.ظ

سلام خیره ان شالله
دعا گوییم

اشراق شنبه 23 آبان 1388 ساعت 11:27 ب.ظ

سلام


یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ

اى کسانى که ایمان آورده‏اید! اگر (آیین) خدا را یارى کنید، شما را یارى مى‏کند و گامهایتان را استوار مى‏دارد.




هو

جو یکشنبه 24 آبان 1388 ساعت 03:51 ق.ظ

سلام بر تو سحر عزیز

بردبار باش، صبر و ظفر گویند که ما با همیم
*

گفتم تو چرا دورتر از خواب و سرابی
خواب و سرابی
گفتی که منم با تو ولیکن
تو نقابی اما تو نقابی
فریاد کشیدم تو کجایی تو کجایی
گفتی که طلب کن تو مرا تا که بیابی
فریاد کشیدم تو کجایی تو کجایی
گفتی که طلب کن تو مرا تا که بیابی

چون همسفر عشق شدی
مرد سفر باش مرد سفر باش
هم منتظر حادثه هم فکر
خطر باش فکر خطر باش

هر منزل این راه بیابان هلاک است
هر چشمه سرابی است که بر سینه خاک است
در سایه هر سنگ اگر گل به زمین است
نقش تن ماری است که در خواب کمین است
در هر قدمت خار هر شاخه سر دار
در هر نفس آزار هر ثانیه صد بار
چون همسفر عشق شدی
مرد سفر باش مرد سفر باش
هم منتظر حادثه هم فکر
خطر باش فکر خطر باش
گفتم که عطش میکشدم در تب صحرا
گفتی که مجوی آّب و عطش باش سراپا
گفتم که نشانم بده گر چشمه ای آنجاست
گفتی چو شدی تشنه ترین قلب تو دریا است
گفتم که در این راه کو نقطه آغاز
گفتی که تویی تو خود پاسخ این راز
چون همسفر عشق شدی
مرد سفر باش مرد سفر باش
هم منتظر حادثه هم
فکر خطر باش فکر خطر باش
چون همسفر عشق شدی
مرد سفر باش مرد سفر باش
هم منتظر حادثه هم
فکر خطر باش فکر خطر باش

یک انسان یکشنبه 24 آبان 1388 ساعت 04:38 ب.ظ http://tarkmikonam.mihanblog.com

با سلام!
من برای نوشتن از روزهای ترکم یه وبلاگ ایجاد کردم و هر روز شرحی از آنچه آن روز گذشته است می نویسم.
شما را لینک کردم. به من هم سر بزنید

راحله یکشنبه 24 آبان 1388 ساعت 07:09 ب.ظ http://www.raheleh-p.blogfa.com

به او توکل کن سحر جان و ایمان داشته باش که آسان میشود این کار هم از روی صبر .
باید ایمان داشت.

سرمایه دل دوشنبه 25 آبان 1388 ساعت 06:04 ب.ظ http://www.alinoruzy.blogfa.com

گر مرد رهی میان خون باید رفت
از پای فتاده سرنگون باید رفت
تو پای به ره نه و زرفتن مهراس
خود راه نمایدت که چون باید رفت

یا حق!

یک انسان دوشنبه 25 آبان 1388 ساعت 09:35 ب.ظ http://tarkmikonam.mihanblog.com

سلام!
روز دوم، حتما بخوانید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد