به کجاها برد این امید ما را !

پرواز در آسمان بی انتها ... 

پرواز در اوج ...  

آه .. باز چه زود این دل گرفت! در آن اوج آسمان ها هم! 

پروازم کوتاه بود و آرزوهایم دراز ! دلم می خواست بالاتر از کبوترها باشم! بالاتر از جو! بالاتر از آسمان اول! دورتر از زهره! دورتر از ماه! دورتر از نزدیک ترین ستاره! 

دلم می خواست عظمت کهکشان ها را به آرامی لمس و باور کنم ! دلم می خواست اهالی آسمان را یکی یکی سلام گویم و با آنها از عشق بگویم!!!  

دلم می خواست چشم هایم را ببندم و پیشانی زیباترین فرشته ی آسمان را ببوسم! 

دلم می خواست شیشه ی عطری، شاخه ی گلی و یا ... ! سوغات بیاورم برای دل های خسته و عشاق تنهای زمین! 

دلم می خواست ........

دلم می خواست .............  

    

نشد این عاشق سرگشته صبور 

نشد این مرغک پر بسته رها    

 

نظرات 8 + ارسال نظر
کلاس دوست داشتنی پنج‌شنبه 10 بهمن 1387 ساعت 03:28 ب.ظ

و خدا خوب آسمان را به واسط دل های آسمانی ،
به زمین متصل کرد .شه
بال و پر دلتان گشوده باد همیشه

سلام خانم صبحی دیگر عصرتون بخیر

به سوی سیمرغ پنج‌شنبه 10 بهمن 1387 ساعت 07:55 ب.ظ


سلام

شما محبت دارید و به دیده ی لطف نگاه می کنید ... وگرنه این خبرها هم نیست ...

امیدوارم از اومدن پشیمون نشید [لبخند]



سار و سرو شنبه 12 بهمن 1387 ساعت 09:08 ق.ظ

دل من هم می‌خواست...
کجا ببریم این آرزوها را؟!

اشراق شنبه 12 بهمن 1387 ساعت 07:55 ب.ظ

دلم ...









هو

راحله شنبه 12 بهمن 1387 ساعت 09:01 ب.ظ http://raheleh-p.blogfa.com

آخ سحر جان نگو که منم
دلم میخواست خود را وا رهانم
از اینجا تا ثریا پر گشایم
ولی افسوس از این زندان از این بند
چه خواهد کرد با این روحِ ِ در بند!!

ایذه ای شنبه 19 بهمن 1387 ساعت 09:50 ب.ظ

سلام

ارغوان دوشنبه 21 بهمن 1387 ساعت 07:55 ب.ظ http://www.shoob.blogfa.com

سلام آرزوهای دست نیافتنی!....

مسافر پنج‌شنبه 8 اسفند 1387 ساعت 10:54 ق.ظ http://r-computer.blogsky.com

سلام دوست خوبم کجای چند وقتی به ما سر نمی زنی ببخشید که سر زده وارد شدم اجازه هست .مطالبت زیباست لذت بردم
فریاد من سکوت کردن است ابراز عشق من قهر کردن است

شادی من گریه کردن است اما وقتی تو را میبینم از شادی عشق مو با فریاد ابراز میکنم
تقدیم به دوست خوبم به من هم سر بزن در کلبه به رویت بازه

سلام دوست عزیز
متاسفانه به جا نیاوردم! اما از حضور شما خوشحال شدم.
بابت شعر سپاسگزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد