به امید صبحی دیگر ...

 

 

  

نظرات 23 + ارسال نظر
سرمایه دل یکشنبه 3 خرداد 1388 ساعت 07:52 ب.ظ http://alinoruzy.blogfa.com

حتماْ در گیر امتحانات پایان ترم شده اید. ما که هر صبح منتظر بازگشت شما خواهیم بود.

امتحانات پایان ترم! نه!
از لطف شما شرمنده شدم!
سعی می کنم بزودی برگردم

یاسر دوشنبه 4 خرداد 1388 ساعت 10:02 ق.ظ http://asemooni.blogsky.com

سلام آسمونی

یه چیزایی نوشتم که دوست دارم وقت بذاری و بخونی و نظرت رو برام بنویسی.

از توجهت ممنون
منتظزتم

اشراق دوشنبه 4 خرداد 1388 ساعت 02:51 ب.ظ

به کجا چنین شتابان...





برقرار باشید




هو

...

شاد، سربلند و سلامت باشید

وحید دوشنبه 4 خرداد 1388 ساعت 03:32 ب.ظ http://naghmeyesokot.blogfa.com

هر چه هست خیر و به سوی صبح

دارم امید عاطفتی از جانب دوست

راحله سه‌شنبه 5 خرداد 1388 ساعت 12:42 ق.ظ http://raheleh-p.blogfa.com

موفق باشی و شاد همشهری خوبم.

به امید صبحی دیگر.

ممنونم راحله جان ...

نام نشان وجود نیست سه‌شنبه 5 خرداد 1388 ساعت 01:57 ب.ظ

سلام و سلاااااام

این خداحافظی یعنی چیییییییییی؟؟؟؟؟؟؟

این خداحافظی ابهام داره !!
یا یعنی سلام به بهار به امید صبحی دیگر یا اینکه کلا ًخداحافظ اگه اینطوره چرااااااا؟؟؟؟؟؟؟
اصلا نمی دونم چی بگم اما امیدوارم هر جا که هستی هر صبحت از صبح روز قبلت روشنتر و زیباتر باشد و درها ی موفقیت برایت باز .....
اما نرو و همین جا بنویس
.همیشه ی همیشه شاد باشی و موفق ....

سلام دوست عزیز و مهربانم
من هم مثل شما، اصلا نمی دونم چی بگم!!!!!!
اگر عمری باقی بود و لیاقتی برای حضور مجدد! خواهم آمد ...
در صبحی زیبا و پر امید

نام نشان وجود نیست سه‌شنبه 5 خرداد 1388 ساعت 04:25 ب.ظ

بازم منم
دوباره سلام
امیدوارم سلامت و شاد باشی همیشه و همه جا
امیدوارم هر نهال زیبایی از آرزو را که در دل و سر می پرورانی یک درخت پر بار و پر از میوه های دانش و علم و زیبایی و احساس و ... باشه( که درون هر انسانی درختی در حال شکوفایی است که حاصل تلاش و فکر و کند و کاو خودش است ) در کنار همه ی عزیزانت !
امیدوارم که آنچه که خیر است را خدای بزرگ و مهربان پیش روی شما خانم گل قرار بدهد آرزوی بهترین ها دارم برای شما
راستی ممنون (لبخند)

سلام
من هم سلامتی و شادی شما را آرزومندم
از امیدها و آرزوهای خوبتان هم سپاسگزارم
شرمنده می کنید دوست عزیز
ای کاش لایق اینهمه لطف و خوبی شما بودم

آشنا چهارشنبه 6 خرداد 1388 ساعت 11:26 ق.ظ

...

!!؟ ...

آدم پنج‌شنبه 7 خرداد 1388 ساعت 01:39 ق.ظ http://b4adam.blogfa.com/

یعنی چی؟ اینجا هم تعطیل شد؟

تا زمانی نامعلوم، بله!
به امید و یاری خدا، دوباره خواهم آمد.

بی بی جان گوهر پنج‌شنبه 7 خرداد 1388 ساعت 01:48 ب.ظ

ای بابا سحر جون کجا؟
ما تازه شما رو پیدا کرده ایم
واست یه برگشت بهاری آرزو می کنم

سلام بی بی جان
از آرزوی خوبتون ممنونم

ایذه ای پنج‌شنبه 7 خرداد 1388 ساعت 02:22 ب.ظ http://nmn1351.blogfa.com

سلام

سلام

نام نشان وجود نیست جمعه 8 خرداد 1388 ساعت 12:56 ب.ظ

سلام (لبخند )
ممنونم ! شکر ..
شما خوبی؟

سلام
خوبم دوست عزیز (لبخند)

آشنا جمعه 8 خرداد 1388 ساعت 08:24 ب.ظ

!!؟ ...

باید گذشت... و نواخت... درد را... و عشق را...!!

اشنا من نبودم، غریبه تو بودی شنبه 9 خرداد 1388 ساعت 12:43 ق.ظ

آشنا؟!!! غریبه؟!!!
...

تابستان، پاییز، یا زمستان دوشنبه 11 خرداد 1388 ساعت 01:10 ب.ظ

بهار

امیدوارم ...

نام نشان وجودنیست دوشنبه 11 خرداد 1388 ساعت 06:58 ب.ظ

سلام سحر عزیزم ممنونم گل خانم ؛
نمیدونم چی بگم اما فقط این و میگم که از اینکه با شما آشنا شدم خوشحالم (لبخند )
این شعر مولانا رو خیلی دوست دارم، تقدی شما :


دل من کار تــو دارد , گل گلنار تــو دارد
چه نکوبخت درختی که برو بار تــو دارد
چه کند چرخ فلک را ؟ چه کند عالم شک را ؟
چو بر آن چرخ معانی مهش انوار تــو دارد
بخدا دیو ملامـت برهد روز قیامت
اگر او مهر تــو دارد , اگر اقرار تــو دارد
بخدا حور و فرشته , بدو صد نور سرشته
نبرد سر , نپرد جان , اگر انکار تــو دارد
تو کیی ؟ آنک ز خاکی تو و من سازی و گویی
نه چنان ساختمت من که کس انکار تــو دارد
ز بلا های معظم نخورد غم , نخورد غم
دل منصور حلاجی , که سر دار تــو دارد
چو ملک کوفت دمامه بنه ای عقل عمامه
تو مپندار که آن مه غم دستار تــو دارد
بمر ای خواجه زمانی , مگشا هیچ دکانی
تو مپندار که روزی همه بازار تــو دارد
تو از آن روز که زادی هدف نعمت و دادی
نه کلید در روزی دل طرار تــو دارد
بن هر بیح و گیاهی خورد رزق الهی
همه وسواس و عقیله دل بیمار تــو دارد
طمع روزی جان کن, سوی فردوس کشان کن
که ز هر برگ و نباتش شکر انبار تــو دارد
نه کدوی سر هر کس می راوق تــو دارد
نه هران دست که خارد گل بی خار تــو دارد
چو کدو پاک بشوید ز کدو باده بروید
که سر و سینه پاکان می از آثار تــو دارد
خمش ای بلبل جانها که غبارست زبانها
که دل و جان سخنها نظر یار تــو دارد

***
میخواستم بخشی از این شعر رو بزارم دیدم که همش قشنگه (لبخند)

سلام
ممنون از لطف و بزرگواری شما دوست عزیز ..
من هم از آشنایی با انسان فرهیخته و با کمالاتی چون شما، بسیار خرسندم و خدا را شاکر ..
بابت هدیه ی زیبا و با ارزشتان هم سپاسگزارم

آنکه او سه‌شنبه 12 خرداد 1388 ساعت 05:12 ب.ظ

وجود چیست؟ هست کیست؟ تجسم نیستی چگونه ست؟

کاش می دانستم!!!

بهار پنج‌شنبه 14 خرداد 1388 ساعت 11:56 ق.ظ

ای صبح شب نشینان، جانم به طاقت آمد ...

صبح یکشنبه 17 خرداد 1388 ساعت 10:28 ب.ظ

صبحی دیگر... سه‌شنبه 19 خرداد 1388 ساعت 03:19 ب.ظ

سلام

سلام ...

آدم برفی دوشنبه 1 تیر 1388 ساعت 01:25 ب.ظ http://mahfele-khial.blogsky.com

سلام خانمی
فکر نمی کردم ما رو اینقدر زود فراموش کنی
هر جا که هستی خوش باش

گندم نمای جو فروش سه‌شنبه 2 تیر 1388 ساعت 04:12 ب.ظ

ارزو دارم اگر گل نیستم خاری نباشم
بار بردار ار ز دوشی نیستم باری نباشم

آذر وسید سه‌شنبه 2 تیر 1388 ساعت 04:46 ب.ظ http://www.avareyetanha.blogsky.com

سلام بعد از مدتها اومدین حالا دارین میرین!!!!!!!!!!
چرا؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد