...

  

باز هم !!!   

 

  

نظرات 10 + ارسال نظر
جو شنبه 3 مرداد 1388 ساعت 01:44 ب.ظ

یک پیام گذاشتم و کانفرم نشد.

از شنیدن خبر خیلی متاسف شدم و بدنبال لیست مصدومین و کشته شدگان گشتم ولی چیزی"ان لاین" پیدا نشد.

برای روح رفتگان طلب امرزش میکنم و برای بازماندگان صبر و بردباری ارزو میکنم.

لطفاً سحر عزیز اگر در خصوص لیست اسامی منبعی بدست امد لینک انرا درج کنید، البته اگر مقدور بود. با تشکر

جو

لیست مصدومین در لینک داخل پست اعلام شده. اسامی کشته شدگان هم بدین شرح است:

کشته شدگان ایرانی:
1- داود دهاقی 2- مهدی دادپی مدیر شرکت هواپیمایی آریاتور
3- محمدجواد گرچی پور، ناظر فنی 4- مژگان کاج پور، سرمهماندار
5- مهدی فرزانگان بیدگلی، مسافر 6- سیدمهدی وزیری پور گزینی، مسافر 7- محمدرضا مهدی زاده نائینی، مسافر

کشته شدگان قزاقستانی:
1- نیکولای اودین تسو،2- آباد شادیاروف، 3- بادی بین الکساندر، 4- چش لاکایوف سرگئی، 5- آخ متژان نیرسیکوف، 6- نچاوف وایا چسلاف، 7- آرینوف گابدسمت، 8- خاتون تسف سرگئی و 9- ایوانف ایگوردانست.

برگرفته از: http://rssnews.ir/News-730660.html

روحشان شاد ...

بی بی جان گوهر شنبه 3 مرداد 1388 ساعت 08:55 ب.ظ

خدا رحمتشون کند فکر کن که هزینه کنی سفر راحتی داشته باشی آخرش هم اینجوری
نتیجه تحریم

این تحریم ها، راه سفر به آخرت رو برای ملت ایران ساده و کوتاه کرده!
به امید بیداری مسئولین!!

جو شنبه 3 مرداد 1388 ساعت 11:38 ب.ظ

ممنون از لطفتون

روحشان شاد

خواهش می کنم ...

سار و سرو یکشنبه 4 مرداد 1388 ساعت 08:15 ق.ظ

تا کِی -فقط- زهر نگاهِ مان را بپاشیم؟

تا کِی تابلوی « باز هم» علم کنیم؟

امان از « تا کِی»ها که امان به انسان نمی‌دهد!

مریم یکشنبه 4 مرداد 1388 ساعت 02:45 ب.ظ

باز غم سلام کرد به دلها
باز هم پاشیده شد خاکستر درد بر دلها
باز هم اشک ... بازهم ناله و آه ... باز هم فریاد ای وای خدایا!
باز هم تسلی آیه ی "" انا لله و انا الیه راجعون""...

فقط تنها حرفی که میشه زد : روحشان شاد و نورانی ...


سلام ...

سلام ...

محسن یکشنبه 4 مرداد 1388 ساعت 03:07 ب.ظ http://graphicpars.blogfa.com/

سلام
از بازدید شما سپاس.
روح هم وطنان جان باخته در این حادثه شاد.
با امید صبحی دیگر که در آن فاجعه انسانی نباشد

سلام
متشکرم

ای کاش چنین صبحی زودتر فرا رسد!

اشراق یکشنبه 4 مرداد 1388 ساعت 05:16 ب.ظ

هر انسانى طعم مرگ را مى‏چشد! و شما را با بدیها و خوبیها آزمایش مى‏کنیم؛ و سرانجام بسوى ما بازگردانده مى‏شوید!

الانبیا۳۵






هو

پارسی یکشنبه 4 مرداد 1388 ساعت 08:12 ب.ظ http://parsi110.blogfa.com/

سلام
وای بازهم صانحه دلخراش.
خدایا رحم کن به ما

سلام

راحله دوشنبه 5 مرداد 1388 ساعت 06:04 ب.ظ http://www.raheleh-p.blogfa.com

سلام سحر جان
خوبی؟
راستش من این خبر رو اول از همه تو وب تو خوندم کلی هم شوکه شدم باور کن شب دیر خوابیده بودم فرداش تو عالم هپروت بودم که با این خبر برق سه فاز از سرم پرید!! منم بی اختیار همین جمله اومد تو دهنم: باز هم؟؟؟؟؟

هرچی خواستم تو وب تو لااقل ابراز احساسات کنم نشد! کامنت دونیت باز نشد

واقعا متاسفم همش این روزها خبرها بده همش داریم میشنویم کسی یا کسایی کشته شدن !!!
تا کی؟؟؟؟!!!!

سلام راحله عزیز
بد نیستم! شکر ..
ممنونم از حضورت

متاسفم از اینکه حامل پیام بدی برات بودم.
باید صبر کنیم! به امید روزی که خبرهای خوب بشنویم!
همه چی درست میشه دوست عزیز ...

وحید دوشنبه 5 مرداد 1388 ساعت 06:15 ب.ظ http://naghmeyesokot.blogfa.com

خواندن تیتر برای احساس درد نوشته کفایت میکند
باز هم؟؟؟!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد